xoves, 19 de febreiro de 2015

Lembranza E Saudade Do Teu Bico Xunto Ao Mar

Lembranza... Lembranza dun día 
De inverno.

De mañá chovía fortemente 
Na miña cidade                  
E saín vestida acorde co tempo.

Lembranza... Lembranza dun outro Lugar.
Ao chegar alí  o escenario era outro.
O sol estaba a lucir
Cómplice da miña aventura.

Lembranza... Lembranza daquel café.
Eu inqueda e nervosa á túa espera.
Tu tardabas e eu pensei que xa non chegabas.

Lembranza... Lembranza do móbil 
A sonar.
O teu rostro detrás do cristal
E a túa voz a me falar.
 
Lembranza... Lembranza dun agradable Paseo.
Ti protexes o meu corpo nun abrazo
E buscas o primeiro bico roubado.

 Saudade... Saudade da terraza 
Fronte ao río.
Os barcos a pasar debaixo da ponte
E nós nun amigable parolar.

Saudade... Saudade daquela viaxe no teu coche.
A ermida solitaria mirando cara ao mar,
As ondas contra as rochas fortemente a chocar
E ti agora sí o bico conseguiches roubar.
 
Ai aquel bico... O teu primeiro bico...
Ese mesmo que agora estando tan lonxe
No tempo e na distancia
Gardo comigo, o seu sabor doce,
Agardando calado na miña memoria.
 
Un día fantástico,
Que sempre ficará aquí comigo.
Un día, como xa che dixen 
Moitas veces,      
Por tantos motivos inesquecible.

 O teu primeiro bico e o mar...
Sempre o Mar.

Ningún comentario:

Publicar un comentario