venres, 4 de agosto de 2023

Nunca Se Chega Tarde A Un Amor

 Hai quen di que nunca se chega tarde a un amor… Ainda que sexa un amor deses imposibles…

Que sorte os que teñen o luxo de coincidir no momento certo e a maxia de conectar nun só instante... como nos pasou a nós...

E pode ser que te coñecese ainda a tempo...

A tempo de saber de ti, da túa existencia...

A tempo para extasiarme escoitándote cando me contas de ti...

A tempo para encherme de ti cada vez que te vexo...

A tempo para sentirte cada vez que me tocas ou rozas a miña pel...

A tempo para saborearte cada vez que me bicas... Esas poucas veces en que coincidimos no tempo e no espazo...

Todo iso non foi antes... eu non sei aínda por que os deuses non o permitiron...

So sei que foi agora... ainda a tempo para namorarme de ti...

Ningún comentario:

Publicar un comentario