venres, 22 de novembro de 2019

Noa: Meiga Con Feitizo

E aquí estou eu a pensar, coma meiga que son, no seguinte feitizo que vou formular...
Seguramente botarei man da poeira de estrelas que gardo no meu sombreiro, algúns lunares negros das xoaniñas dos meus pendentes, 4 ou 5 peliños de Lumpur, o meu koala, 2 ou 3 lambedelas de Ripley, a miña cadela favorita, a suavidade do lombo da miña rá, lascas dos cornos do “oso vermello” da casa dos meu avós, pétalos de rosa do casamento da miña tía Mary, unha cullerada do ollo fotográfico do meu pai, quilos dos mimos, paciencia, e intelixencia de miña nai, salpementados cun chisco da súa chispa humorística e aderezados co agarimo da miña madriña e doas de cores dos colares da miña avoa,...
Creo que sairá un bo conxuro,... pero aínda non sei para que....
Se me vedes voando coa miña vasoira, ou camiñando pola rúa, decatarédesvos de que me gustan moito os animais, pero... non vos fiedes moito da araña da miña faciana...
En realidade é a miña gata Lilu, é negra, claro, e gústalle viaxar comigo pero camuflada...
Así que...coidadiño!!! Parece unha araña pero se te achegas, ... Rabuña!!! 
Mary Carmen 

AUTOR DA FOTO: ÓSCAR TOURIÑO

Ningún comentario:

Publicar un comentario