domingo, 5 de xaneiro de 2014

Noite Máxica, Noite De Ilusión!

E din por aí que hoxe é a noite da ilusión... A noite da maxia... A noite na que Os Reis Magos De Oriente visitan os fogares... Mais iso só sucede se durante todo o ano fixeches os méritos para que iso poida acontecer! 
Eu, polo si ou polo non, creo que xa vou  durmir, para que as Súas Maxestades, Os Reis Magos me deixen algún agasallo no zapato! ¡Porque si, amigos e lectores de Camelia Branca do Ar! Na miña casa, continuamos con esa tradición que aprendín cando era pequena na casa de miña avoa, e todos deixamos o noso zapato debaixo da árbore de Natal... 
E sabedes unha cousa??? Parece que iso da maxia funciona... Si!!! No dia 6 de xaneiro os zapatos, polo menos ate o de agora, aparecen acugulados de regalos! Cheos a rebentar...
O dito... Xa vos deixo... Vou durmir!!! Me parece que os camelos xa andan aquí pola miña rúa...
 
Ah! Non! Aínda non podo!
Primeiro teño que deixar as galletas... Ben, non, mellor rosca e... un bo viño, para os Reis, e auga para os camelos!!! Despois de traballar arreo penso que ben o merecen!
Ah! Non me esquezo! Moitos agasallos para todos!!!Mañá xa me contaredes!!!

2 comentarios:

  1. Bueno, la verdad es que los Reyes no se portaron nada mal

    ResponderEliminar
  2. ¡Hola, Pilar!
    ¡Qué suerte!
    Bueno, ¡yo tampoco me puedo quejar!

    ResponderEliminar