mércores, 26 de xuño de 2013

Palabras De Mis Alumnos

Querida profe:
Nosotros queríamos agradecerte el esfuerzo que has impuesto en nuestra enseñanza. Contigo hemos aprendido, no sólo lo escrito en los libros, sino el modo en que con una sonrisa, todo era más fácil.
Nos enseñaste a ser respetuosos y a saber manejarnos por el mundo.
Muchas gracias por haber hecho de nosotros una buenas e inteligentes personas, y recuerda que aunque no estés presente ya tienes una parte de nuestros corazones ocupada para SIEMPRE.
    
Te agradecemos tu esfuerzo por compartir tus conocimientos que nos has enseñado estos dos años y te agradecemos la paciencia que tuviste cuando no entendíamos algo. Gracias profe y aunque nos vayamos ¡NUNCA TE OLVIDAREMOS!
¡6º B por siempre!!

3 comentarios:

  1. ¡¡¡Profe, que bonita quedóute a entrada con estas palabras que dedicámosche!!! Porque eu bótote moito de menos, e espero que todas as profes que me toquen no instituto sexan como ti, porque mellor xa é imposible, pero tamén creo que non vai poder ser, nunca olvidareiche porque ti es única e por eso ti es parte do meu corazón.
    Moitos bicos, apertas e risas da túa exalumna Isabel 6ºB.

    ResponderEliminar
  2. Ola Isabel! Que bonitas tamén as túas palabras... É que me estades a encher de palabras bonitas e de cariño... A verdade que vós si que sodes únicos... E ti moi especial...
    Bicos apertas e risas para ti Isabel

    ResponderEliminar
  3. Grazas profe, sempre estaras no meu corazón. Nós non somos os únicos que te sorprendemos, xa que tí tamén nos sorprendes.
    Moitos bicos e apertas de Isabel 6º B.

    ResponderEliminar