mércores, 21 de marzo de 2012

Ser Poeta

Eu quixera ser poeta...
Quem me dera ser poeta...
Saber coas palabras xogar
e así todos eses sentimentos
que acubillo no meu interior
poder expresar.

Mais as palabras non chegan,
e as emocións
quedan arredadas nun recuncho,
alá no fondo, moi fondo...
Quedan sempre desexando ver
a raiola do sol,
o orballo nas flores
e as cores do arco da vella no ceo...
Quixera que aínda que fose 
só por un día, 
as letras, as palabras,
entrasen pola porta 
da miña alma
e chegasen alá, 
tímidas ou atrevidas,
se fixesen donas de min 
e construíran 
o poema máis fermoso 
para eu poder ofrecer...

Non sei se elas 
serían ordenadas, ou non,
tristes ou alegres e riseiras, 
impulsivas ou mixiricas...
Eu só quero palabras...
Só palabras...
Claro que, se é por pedir...
O mellor é que trouxeran
con elas un agasallo:
un sorriso para debuxar
na miña face hoxe tan cansa,
hoxe tan... 

2 comentarios:

  1. “Cada um cumpre o destino que lhe cumpre,
    E deseja o destino que deseja;
    Nem cumpre o que deseja,
    Nem deseja o que cumpre.
    Como as pedras na orla dos canteiros
    O Fado nos dispõe, e ali ficamos;
    Que a Sorte nos fez postos
    Onde houvemos de sê-lo.
    Não tenhamos melhor conhecimento
    Do que nos coube que de que nos coube.
    Cumpramos o que somos.
    Nada mais nos é dado”

    (Ricardo Reis)

    ResponderEliminar
  2. Olá Tony!!!
    Que lindo poema de Ricardo Reis... Muito obrigada!!!
    Eu já não sei de quem gostar mais ...
    De Ricardo Reis, de Álvaro de Campos, de Alberto Caeiro...
    Ou de Fernando Pessoa...
    Tu sabes que é graças a ti que eu conheço todos eles...
    É por ti é também que eu sei que todos eles são a mesma pessoa...
    Grande Pessoa!!!
    E também Tu já sabes que eu adoro eles...

    Muito belos os seus poemas, as suas palavras,
    os sentimentos por eles exprimidos...
    Muito obrigada por fazer que eu tomara conhecimento
    de toda a vossa maravilhosa literatura,
    que agora adoro e que estou sempre a ler...
    BJS
    Mary

    ResponderEliminar