lunes, 30 de enero de 2012

Día Da Paz

Hoxe en todo o mundo celébrase o dia internacional da PAZ. Conmemórase neste día pois é a data, en que faleceu o líder pacifista Mohandas Gandhi.
E quero deixar hoxe aquí unhas palabras que lembrei de Gandhi e que falan de que a vida é un espello e que che devolve aquilo que está reflexado nel:
" A vida ensinoume que a xente é amable se eu son amable... Que as persoas están tristes se eu estou triste... Que todos me queren se eu os quero... Que hai caras sorrintes se eu sorrío...
Que o mundo é feliz se eu son feliz... Que as persoas son agradecidas se eu son agradecido... A vida é como un espello: Se eu sorrío, o espello devólveme o sorriso... A actitude que eu tome frente a vida é a mesma que a vida tomará ante min... O que queira ser amado... QUE AME!!!"
Deixo tamén a maravillosa canción  de John Lennon: Imagine...
VER E ESCOITAR IMAGINE JOHN LENNON

4 comentarios:

  1. Muy bonitas y muy ciertas las palabras de Gandhi. Para recibir hay que dar.Y la canción Imagine sensacional.

    ResponderEliminar
  2. Hola Leli!
    Encontré las palabras de Gandhi buscando textos bonitos para leer a mis alumnos el día de la paz... Y la verdad que nos encantaron a todos... Además, después, un amigo mío português me envió una presentación en powerpoint con estas mismas palabras y unas imágenes preciosas...
    Mis niños del cole quedaron entusiasmados y con ganas de poder hacer ellos lo mismo...
    Y ahora nos estamos animando...
    Vamos a ver al final como queda la cosa...
    Ya os lo iremos contando en el Blog "As Aguias De lume"

    ResponderEliminar
  3. Hola Nerea!!
    Qué bonitas las palabras de Gandhi, que bonita la canción de John Lennon... Y qué bonita la foto con vosotros ahí... Sobre todo contigo... Beyoncé!!!
    :-))
    Besos y risos...

    ResponderEliminar